Nowa sieć reklamy kontekstowej!

W styczniu 2013 roku na rynku polskim zaczęła działać nowa sieć reklamy kontekstowej Context Ad Network Sp. z o.o.

Spółka powstała w ramach grupy kapitałowej OAN, a start jej działalności operacyjnej przewidziany jest na 1 lutego 2013 roku.

Context.ad to sieć reklamy kontekstowej, stworzona na bazie własnej technologii, zrzeszająca serwisy m.in. z grupy PREMIUM. Sieć na początku obejmie swoim zasięgiem serwisy sieci Online Advertising Network.

Formy reklamowe Context.ad dają możliwość nieinwazyjnego dotarcia do użytkowników za pomocą reklamy kontekstowej rozliczanej za efekt (CPC), z przekazem reklamowym wykazującym wysoki stopień dopasowania do zawartości danej strony.

Spółką Context Ad Network pokieruje Karol Król, związany z rynkiem reklamowym od wielu lat, a w szczególności z rynkiem reklamy SEM i kontekstowej, który do tej pory pracował m.in. w Trader.com (Polska) jako Specjalista ds. Sprzedaży oraz w BusinessClick jako Team Leader.

„Nasze wieloletnie doświadczenie w reklamie internetowej utwierdza nas w przekonaniu, że na polskim rynku reklamy kontekstowej, jest miejsce na kolejnego gracza. Context.ad od początku swojej działalności oferować będzie szeroki zasięg, innowacyjną technologię emisji oraz profesjonalną obsługę”.

„Tworząc Context.ad wykorzystaliśmy nasze wieloletnie doświadczenie związane z pracą z sieciami reklamy kontekstowej. Dzięki tej wiedzy udało nam się zaimplementować jedynie sprawdzone pomysły i optymalne rozwiązania, które zadowolą naszych klientów” – komentuje Karol Król, Prezes Zarządu nowej spółki.